fredag 21 januari 2011

****FREDAG****

Lite halvseg,efter jobbnatten.
Enkel natt.
Lättjobbat.
Går på,söndag natt igen.
Rimfrost,på mitt fönster.
Några minusgrader,hög luft och solsken.
Härligt!
Ewan,for till stan.
Handling,inför morgondagen.
Familjen,på min sida,ska fira Philip,som fyllde 17 år förra fredagen.
Spännande,för Ewan har bakat,en Maräng Crisp Tårta,som jag aldrig gjort förut.
Är den ätbar?
Tja......återstår att se!

Nu ska Ewan och "Fyrbeningar" ägna oss åt lite Fredagsmys......värmande brasa.....gott tilltugg och så kanske en liten flukt på Let´s Dance........

1 kommentar:

  1. Lyllos alla som ska få smaka på tårtan imorgon! Jag vill inte lämna Elvis hemma själv (hans ögon behöver droppas med jämna mellanrum också), så jag får ju försöka klarar mig utan tårtprovning.
    Ni får ha det så trevligt!
    Kram

    SvaraRadera