fredag 28 januari 2011

*****05:15*****

Ewan jobbar,natt helg.
Vid det här daxet,är man ganska "slak" och småfrusen.
Ska bli skönt att få komma hem och glida ner i härliga sängen.
I går morse,väcktes jag av våran snurriga chef.
(Ewan hade tänkt ta lite sovmorgon).
Hör och häpna,hon undrade varför jag inte hade tagit semester under 2010.
Ewan hade semester som alla andra.
Givetvis!
I hennes handlingar stod,att jag inte tagit ut,en enda dag semester!!!!
Otroliga kvinna!!!!
Fatta,att man blir arg och irriterad på henne ibland......

3 kommentarer:

  1. Att du inte låtsades hålla med och bad henne ge dig semesterpengar istället så hade du haft en liten slant att ta en sistaminutenresa utomlands och låta din man ta hand om hemmet. svärmor och hundarna.

    SvaraRadera
  2. Haha! Undrar om din chef läser din blogg.

    SvaraRadera
  3. Lite småvirrig chef mminst sagt ... och ...

    HEJ! förresten ... jag har inte glömt bort dig Ewan men ... ja, det var ett bra tag sen jag besökte dig i alla fall.

    Härligt fin blogg du har ...

    Kram!

    SvaraRadera