onsdag 3 november 2010

¤¤¤¤¤¤¤¤STORM O ÖSREGN¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ja,idag försvinner nog dom sista löven,ifrån träden.
Sist ut,är dom stora Ekarna,som nu har klätt tomten,med sina löv.
Känner mig behagligt avslagen idag,som "Turbo Thea" på bilden ovan.
Tar någon dag,innan man repat sig efter jobbnätter.

Ska ta en sväng ner till Karlshamn i eftermiddag.
Blir en liten Halloween fest med barnbarnet Isis,som inte var med på min födelsedag förra veckan och därför vill fira Mormor i eferhand.
Tar sonen Philip med mig.
Han har Höstlov denna veckan och behöver ut och lufta sig lite.
17 år och myyyyyycket sova,låååååååånga nätter,blir det.
Idag är det UPPSTIGNING i rimlig tid,som gäller.....fniss.....Elaka Mamman!

Nu ska jag mota ut hundarna,som inte verkar ha någon större lust att ge sig ut i ovädret!
Bara att bita i det sura äpplet!
No Mercy!

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Storm och ösregn. Då förstår man att hundarna vill ligga inne. Här är det fint idag så jag ska på skogspromenad men jag ska få främmande till lunchen. Få se hur länge han blir kvar.

    SvaraRadera
  2. Hej. åh jag gillar din bild på din
    Anemone hepatica de tär ju vår det. men so m du sa det är höst inga löv kvar här hos mig de ligger och skräpar på marken. Har krattat flera gånger men det tar aldrig slut. Men det var attan så det blåser numera inte klokt ju har jagat farstubromattan idag.Tror jag skall nubba den i brovirket faktiskt !
    Det är inte så konstigt dina hundar inte vill ut i detta väder heller...

    SvaraRadera