torsdag 11 november 2010

******EWAN IS BACK********

..............still standing.
Om än på lite darriga ben,men nu verkar "sjukan" vara över.....puh.......

Här gäller det att vara alert.
Svärmodern,på sjukhus.
Ny höftled.
Telefonen ringer.
Jag behöver.
Jag måste ha.
Dagens sk. "behövning" :
Rejäla promenadskor,från INTERSPORT.
Order ifrån Sjukgymnasten.
Hittade skor.
Till Sjukhus för att prova.
För små.
Tillbaka igen och byta.
Mot sjukhuset igen.
Denna gången funkade skorna(förbannad tur....grrr.....)

Tankade magen full med Mc Donalds.....lite snabbmat,kan väl inte skada?
Evigheter sedan jag var där sist......gott var det i alla fall!

Trevligt var,att på sjukhuset träffade jag gamla arbetskamrater,som jag inte sett på över 15 år,när jag jobbade där.
Konstaterar åter igen: Vi har blivit äldre!!!!!

Nu slappar Ewan framför spisvärmen och slö lyssnar på nyheterna.
Lugnet lägrar sig i torpet.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Hej Evan
    Oj oj det var ju inte så bra förstås. Snäll du är som fixat skor åt henne och fick åka flera ggr med Ja typisk är det. Hoppas det nu är lite lugnt då för dig så du kommer i fas med dig själv,,,skratt,,trevlig helg:

    SvaraRadera