torsdag 4 november 2010

¤¤¤¤¤HEMMA IGEN¤¤¤¤¤¤

Från Östra till Västra Blekinge.
En sväng i till Skåne.
Hjäpt min Lilla Mamma,att proviantera och fixa lite bankärenden.
Pappa hemma igen,efter 1 månads sjukhusvistelse och en ny höftled.
Nu hoppas vi alla,att allt ska gå bra och att han repar på sig.

På vägen ner till mina föräldrar,slölyssnade jag på bilradion.
Hörde om Boken som skulle ges ut,om Kungens leverne och eskapader.
JAG STÄNGDE AV!!!!
Nu är det så,att Ewan är ingen anhängare av det Svenska Kungahuset,tycker det är förlegat och "tokstollerier".
Så va faen......vi lever på 2000 talet.
Släpp Kungens upptåg.
Vad han gjort,a long time ago,är för mig totalt ointressant!
Han är väl inte mer än människa......eller har jag kanske fel?
Varför måste det bökas och vältas i en massa kända människors förflutna?
Varför måste det hittas fel och snedsteg?
Gillar Svenska folket att frossa i andras olycka?

Som sagt,jag gillar inte kungahuset och monarkin,men här går väl ändå gränsen?

Nu blev Ewan irriterad.
Bäst att "logga" ut!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Hej Ewan.
    Håller med ditt resonemang ang rota i gamla saker, Han är väl inte mer än människa Det är ju ren hyenamentalitet och ute efter reklam för boken är de usch och fy. Har länkat dig till mig nu så du vet. Surfade runt lite i går kväll och ramlade in här och det passade mig och mina tankar.Fortsätter ramla in här då och då. Trevlig helg på dig nu.

    SvaraRadera