lördag 27 november 2010

¤¤¤¤¤BACK AT WORK¤¤¤¤¤¤

.............och vägen hit var odräglig.
50,60 km på E22:an,halt och mycket snö på vägen.
Jag gillar inte att köra bil i vanliga fall,än mindre på glashala vägar,med dårar som trycker på och vill köra om,trots att det i dubbelfilen,endast finns en fil,som funkar behjälpligt,att köra i.
I HATE IT!!!!!!
Ewan kom fram,men det tog lite längre tid,än vanligt.

När jag kom till jobbet,fick jag höra,att det begåtts ett mord,strax intill,natten som gick.
En man har blivit mördad,i sitt hem.
Jag som jobbade,men har varken sett eller hört något.
Kusligt!
Ibland känner jag mig lite utsatt och illa till mods.
Jobbar ju ensam,här i huset,men,men.....man får helt enkelt låta bli att tänka på kusligheter.
Ewan är ingen mörkrädd peson.

1 kommentar:

  1. Jag kan verkligen känna med dig. Ibland är man blöt av kallsvett när någon lastbil legat bakom en i ishalkan. Fy sjutton vad jag är glad att jag slipper ut alla dagar.
    Mörkrädd förstår jag att du inte är som är så mycket ensam hemma. Jag är inte heller mörkrädd. Då skulle man inte kunna bo som du och jag gör.

    SvaraRadera