måndag 1 november 2010

*******ANINGEN ARG*******

.............lite gladare,än i mitt förra inlägg.
Jo,det blev jag,när jag vittjat min brevlåda och upptäcker,att påslakanen,jag skickat efter,hade kommit.
Yippiie.......lite roligheter i allafall!
På med kläder.
In med "Gammelhunden" (Egen tid,från "Småbuset") i bilen och iväg för att hämta min paket.
Hemma igen öppnar jag paketet och upptäcker till min fasa,att där ligger 2 pkt Gardiner,istället för mina Påslakan......grrr.....hugg och yl!!!!!!
FELPACKAT!!!!!!
Ewans vanliga tur!!!!
Tillbaka på ruta ett igen......sur och irriterad!
That´s it!!!!

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Haha...ursäkta, men man ska aldrig ta nåt för givet, förrän man har det i sin hand. Men gardinerna då? Dem kanske var fina. :-D När påslakanen kommer har du ju både nya gardiner och lakan :-)

    SvaraRadera
  2. Ingen ide att bli arg, man blir bara förbannad!

    SvaraRadera
  3. Så sant Conny!
    Faktiskt,så passade gardinerna bra till sonens rum.
    Tur i oturen!

    SvaraRadera