fredag 5 november 2010

¤¤¤¤¤¤¤AT WORK¤¤¤¤¤¤¤

........tja.....här sitter Ewan,mitt i jobbnatten.
Klockan är 01:19.
Allt är lugnt o stilla.
Lite "Fredagsmys" blev det dock.
Dagpersonalen,hade gjort en smörgåstårta under dagen.
Ewan är icke nödbedd,så ett par bitar slank ner och la sig som bomull i magen.

Förvånad blev jag igår kväll,när yngsta sonen som är 17 år,kom hem och ville fara till Ullared,i sällskap med sin tjej.
ULLARED av alla ställen!!!!!!
Ewan stod med hakan ner på knäna,av förvåning och undrade om jag verkligen hört rätt????
17-åringar,som frivilligt åker till Ullared,långsökt i mitt huvud,men Ewan hade uppfattat saken rätt!
På fredag åker dom.
Antar att dom inte riktigt vet vad dom ger sig in på.
I allafall inte min Son.
Själv får jag rysningar när jag tänker på Ullared,inget ställe för Ewan.
1987 var jag faktiskt där,bjuden av en väninna,som envist ville ha mig med.
Första och sista gången!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar