onsdag 2 mars 2011

*******SÖMNLÖS******

............inte mycket sova,för Ewan i natt.
Böter och Poliser,snurrade i mitt huvud.
Ewan är en känslig person,som lätt tar till sig saker och ting.
Har sen väldigt svårt att släppa,ältar och ältar i mitt huvud,till ingen nytta!
Gjort är gjort och går inte att ändra på.
05:30 gav Ewan upp.....utschasad och kaffesugen.
Idag ska jag bli en "bättre" Människa"........ha,ha,ha.......

Körde dom 8 milen,ner till Sölvesborg,för att hjälpa min Mamma,med handling och bankärenden.
Lite fika och lite tröst ifrån Mamma.........kan väl hända vem som helst,tyckte hon och det är ju alldeles sant.
Love You min Lilla Mams!

Utanför grindarna till Föräldrarnas hus.
Fortsätter deras tomt,ner mot Havet och Hanöbukten .
Ön Hanö,ligger precis utanför.
Den enda ön,för i den delen av Blekinge,finns ingen skärgård.
Jag gick ner mot sjön.
Hela sjön,så långt ögat kunde nå,var täckt med is.
Tjock is!

"Kåsen" där båten brukar ligga.


Badstranden.



Vy mot Hörvik.
Isformationer.
Uppe på land,är nästan all snö borta och skönt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar