måndag 14 mars 2011

¤¤¤MÅNDAG MORGON¤¤¤

Ewan sitter i sin "Lilla Hörna".


Dricker morgonkaffe.
Kollar runt på datorn.
Njuter och myser......
Det enda som spräcker tystnaden.
Hackspettens eviga hackande,i den gamla Eken.
Energiknippe,det där lilla fjäderfäet.

Idag ska jag plocka in,alla Pinnstolarna och tvätta av dom,inför den stundande målningen.
Får se om jag orkar ta mig till stan och inhandla penslar och färg.
Först får ja invänta Sotaren,som skulle dyka upp vid middagstid.
Sen får vi se,vad Ewan gör av Dagen.

2 kommentarer:

  1. Jaså du Evan. Du har fått vårinsperation och ska måla stolar. Min energi har inte kommit än men jag hoppas den är på gång. Hackspettar har jag många och det knackar lite överallt men tack och lov inte på huset.

    SvaraRadera
  2. Såvitt jag kan se är stolen tom, om du inte har blivit så smal så du inte syns!

    SvaraRadera