måndag 7 mars 2011

***BAD DAY****

Ewan vaknar med "Migrän Odjuret",som lagt sig tillrätta,på Ewans huvud.
AJ som faen!!!!!
Illamående och yr.

Migrän medicinen jag fått hjälper,men ack så dålig jag blir.
Biverkningar,som är så hemska, jag rider hellre ut stormen och värken.
Skulle jobba i natt,men fick sjukskriva mig och har tillbringat mest hela dagen,i sängen.
Framåt kvällningen,hade värken lättat en aning.
Åt lite.
Ringde min Dotter.
När jag pratade med henne,började det lukta brandrök och blev rökigt i huset.
Trodde det var jag,som fått tag i "surved".
När jag kollade ut,så var hela Kohagen full a kolsvart rök.
Tre meter ifrån Lunnatorpet ligger ett annat hus.
Huset som Ewan bor i,har en gång,varit ett Potatis Magasin,tillhörande det andra huset,som var Mangårdsbyggnaden.
Huset tillhör nu en Man,som sällan är där.
Bor mest inne hos Fästmön,i stan.
Idag var han hemma.
Tur var det,för det hade börjat brinna i murstocken och lågorna,stod högt på taket.

Brandkåren har varit med liftar och andra redskap,i snart 2 timmar och försökt släcka.
Verkar vara lite knivigt och svårsläckt.
Hoppas dom får bukt med problemet.
Lite otäckt,med gnistorna,för vinden ligger på,åt detta hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar