fredag 24 september 2010

*******UTMANING*******

från Blogg Vännen Skogssnuvan:
1. KÄRLEKEN I MITT LIV - finns inte längre i livet.
Han var min stora smärta,men också min stora kärlek.
2.MIN FAVORITFÄRG - Blå,som himmel och hav.
3.JAG ÄR FANTASTISKT GLAD - varje dag,livet bjuder mig,på en NY DAG.
4.JAG VET FORTFARANE INTE - hur det hade gått,om jag inte läst dom där envisa,små breven,som jag irriterat,stoppade åt sidan,men efter ett tag plockade fram och läste om.Vilket sedan öppnade mina ögon och ledde mitt liv,in på den väg,där jag finns idag.
5.MIN DRÖM ÄR - att tycka lite bättre om mig själv.
6. JAG TROR - inte på Gud.
7.JAG KOMMER FÖRMODLIGEN INTE - Äga ett par högklackade skor.

Tjusig bild.
Utsikt från vårat fönster på jobbet.
En del av Duvkolonin,då säger jag bara en del,för dom är många ska ni veta.
Klockan är nu 05:52.
Ewans jobbnatt,snart slut.
Lugn natt.
Endast SOS dörrlarm,som krånglat och hållt oväsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar