fredag 10 september 2010

¤¤¤¤¤¤INRINGD¤¤¤¤¤¤¤

..........fredag och Ewan,har blivit inringd.
Ska jobba extra,för det finns inget folk,på jobbet.......tja,bara att bita i det sura äpplet och acceptera situationen,som just  nu råder på vårat Gruppboende.

Vaknade imorse,av att regnet piskade mot rutan.
Framåt 9-tiden,verkade det lätta och Ewan bestämde sig,för att plocka fram "Monarken",min rosa hoj.
Min tanke var att cykla Fällörundan och när jag kommit en bit på väg,satte det igång,att regna igen.
Envis som jag är,tänkte jag fortsätta ändå och så blev fallet.
Hemma igen,verkade det som jag hade flera liter vatten i anoraken,byxor,hår och skor,men det var det värt.
Känslan av att ha varit lite "sportig".........dessutom hittade jag några svampar,Stolt Fjällskivling,som hamnade i pannan,som tilltugg,till dagens middag.
Får väl ta det lugnt resten av dagen,eftersom det ligger en jobbnatt framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar