lördag 25 september 2010

******MÅNGA BORDEN,BLIR DET*******

Borde - damma.
Borde - dammsuga o torka golv.
Borde- tvätta fönster.
Borde - tvätta bilen.
Borde - köra några maskiner tvätt.
Borde,så förbannat mycket,men efter allt "tokjobbande",orkar jag ingenting.
Hinner liksom inte komma ikapp,mig själv,mellan jobb nätterna och så var det,det där med sömnen.
Alldeles för lite sömn och svårt för att sova,på dagarna och lika svårt att sova,när jag väl får sova,mina ledignätter.
Känns som att jag bara "lullar" kring,nu för tiden.
Fy,vad Ewan gnäller!

1 kommentar:

  1. Borde är ett jäkligt fult ord som innebär allt man inte kan undvika och allt man inte vill.
    Så fråga dig: Måste jag? Kan någon annan göra det? Går det att skjuta upp till senare?
    Förstår att du är slut och att energin tagit slut. Gå ut istället och samla på dig lite luft och ny energi.

    SvaraRadera