lördag 18 september 2010

¤¤¤¤¤HELG¤¤¤¤¤¤


...........och höst stormen ryter,utanför mitt fönster.
Så har den gjort,i snart en vecka......fattar inte var felet ligger,för det gör ju inget annat,än blåser.
Bara Ewan och hundarna hemma.
Steve,sitter på havet,utanför Danmark.
Steves son Jakob,är på väg,med ett lastfartyg,mot Canada.
Min son Philip,har "spelhelg" med sina kompisar.
Ewan själv,ska som vanligt,jobba inatt.
Igår,Fredag,hade jag en trevlig dag,tillsammans med,en del,av La Familia.
Loppisrunda blev det och några små fynd gjordes.
En sväng,på Lindex,men hittade inget,som tilltalade.
Avslutningsvis,åt vi alla,en middag,på China Restaurang.
Länge sedan,jag åt China Food.
Gott,men personalen,var lite halvsura.......kastade fram,tallrikar och bestick,på bordet,så även maten......men,alla kan vi väl ha en dålig dag och maten var det inget fel på.

1 kommentar:

  1. Storm är hemskt Man får liksom ingen ro i varken kropp eller själ. Jag har en utmaning till dig Se på min blogg

    SvaraRadera