söndag 12 september 2010

¤¤¤¤¤¤INGET VIDARE¤¤¤¤¤¤¤¤

.........nä,jag mår nog inget vidare.
Senaste tidens oroligheter på jobbet,vilket som sagt,lett till "vakennattsjobb" och därtill,inga schemalagda nätter.
Utan allt har varit haltande och "hipp som happ" och man har fått hoppa in och jobba,precis när som helst.
Går ju liksom inte att koppla av riktigt,när man är ledig,för man går ju bara runt och väntar på,att telefonen ska ringa och man måste jobba.
Oron har ju också lett till,att man inte kan sova riktigt,när man kommit hem efter en jobbnatt och det är INTE bra.
För vill man bli Utbränd,så är detta ett jättebra sätt,att "Gå Rakt in i en Vägg"!!!!!

Jag jobbade natten mellan Fredag/Lördag och nu ligger jag här i min säng.
Huvudvärk och tung i sinnet.
Har inte lust till något,fast solen lyser utanför mitt fönster.
Ska jobba Sön/Måndag natt också.
Ovanpå allt elände(gnäll,gnäll och åter gnäll) så fick jag ett svullet högeröga igår.
Vet ej vad som hänt.
Ögonlocket var alldeles uppsvullet och vattenfyllt......men verkar gått ner lite idag......hur snyggt som helst!
Ja,ja.......hoppas allt löser sig arbetsmässigt och vi får lite struktur och schemaläggning,men framför allt:Vi behöver,extra personal,vikarier,som kan lösa av oss ordinarie........DJUPT VATTEN,tyvärr......handlar ju om Kommunens BUDGET och "Ramar" som inte får sprängas.....SPARA,SPARA,SPARA!!!!!!
Sen om Gruppisets "Boenden" får haltande,dålig omsorg och om Personalen,går på knä,rakt in mot VÄGGEN......ja,det gör inte så mycket!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar