måndag 27 september 2010

*******EWAN GILLAR********


..........ja,jag gillar inredning och jag gillar färger.
Gör mig glad.
Dessa sammetskuddar,hittade jag på "nätet" och Broarnes Webbshop.
Klick,klick........snart är dom mina.
Kunde inte låta bli.
Får bli en liten 55-års present,till mig själv.

Sanslöst,vad det stormar ute.
När Sjömannen gick till sjöss,för några veckor sedan,avlade jag ett löfte : Hålla koll på Lill Båten,som ligger nere i viken,bakom kohagen.
Har Ewan kollat?????
Nix!
Varje dag,har jag skjutit detta framför mig.
Idag kände jag,att det var dax att ta sig i kragen.
Gissa om det var vatten i båten?
Jovisst,var det så.......körde med pumpen,nästa tre kvart,innan allt var ute.
Tur att ingen såg mig och en jädra tur,att Steve inget vet och att han inte kan lita på sin Hustru.......fniss......
Högvatten var det.
Båten låg nästan och guppade på bryggan.

Hade ju varit snyggt,om båten legat sjunken,när Steve kommer hem!!!!
Svårt för Ewan,att förklara!

DET MAN INTE VET,HAR MAN INTE ONT AV!

1 kommentar:

  1. Man ska inte berätta alllllt för männen. Det blir bara bekymmer. Klart du har öst båten varje dag eller hur hi hi

    SvaraRadera