torsdag 28 april 2011

¤¤¤¤VÄXTVÄRK......ELLER.......¤¤¤¤¤

............börjar minsann tro det!
Händer någon gång varannan månad.
Kommer när jag intagit "bingen" och ska sova.
Tror jag ska bli galen.
Samma känsla,som när man var liten och hade växtvärk.
Det kanske ÄR växtvärk!!!
Ewan håller på att expandera.....that´s it!
55 -åringar som börjar växa........

Kanske är det början till fenomenet,Restless Legs(tror det stavas så).......inte bra,för "Skatan",en Blogg Vän,lider av detta.
Det hon beskriver,verkar vara väldigt jobbigt!
Jag hoppas på växtvärken.....fniss!

STOR sol på himlavalvet,även idag.
Synd bara,att det blåser kalla vindar ifrån havet.
Havet,ligger 5 minuters väg,neråt Kohagen!

Tänkte ägna dagen,att plantera om lite av mina plantor.
Har fixat mera jord,men krukorna börjar tryta.

Var hos en trädgårdsmästare igår.
Letade Ängla Trumpetsplantor,men hittade inga.
Hade också tänkt plantera Penseér,på Richards grav,men dom var fula och nästan vissna,så det fick bli en Margurit,som nödlösning.

Hör och häpna!
Jag var och besiktigade min bil igår.
DEN GICK IGENOM!!!!
Jovisst!!!!
Fattas bara,så mycket som jag råkad ut för,denna vinter och vår.
Lite tur ska man väl ha........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar