onsdag 13 april 2011

¤¤¤¤BONUS FARMOR¤¤¤¤¤

..............så har då Ewan blivit Bonus Farmor och Sjömannen har blivit Farfar,för första gången.
Sjömannens Son Viktor,fick en Son,i går eftermiddag.
Synd bara att dom finns så långt borta.
Långt uppe i Norge.

Ewan har idag fortsatt sin vilda framfart.
Sortera,plocka undan och släng!

Ewan älskar heminredningstidningar.
Har en hel del,men vill liksom inte kasta dom.

Uppe i sovrummet,finns en korg och i den korgen hittade jag tidningar från 2009.
Så Ewan och tidningarna hamnade på golvet.
Gamla tidningar blev som nya,man glömmer ju bort.........


Thea,tyckte jag var tråkig!
Så ock Molly,hon gömde huvudet,i min kudde,för att slippa se........

Gammelhunden Ripley,gick inte ens upp,på övervåningen......
Tråkig Matte!

Rastade hundarna,nere i Kohagen.
Tog en bukett Vitsippor,med oss hem.



Jag planterar och planterar.
Bild från BB-avdelningen,i ett fönster.

Jag skurar krukor........


...........och fågelbad.

Har även testat,så Svärmoderns bil startar och kört en sväng.
I morgon är det dax att ta sig till jobbet.
Hoppas verkligen,bilen startar då.
Tre arbetsnätter.......men med min otur,så kan man aldrig vara säker!









1 kommentar:

  1. Hej Ewan. Grattis till ditt farmorskap ja det är ljuvligt med dessa små härligheter.Visst är det kul att gå igenom sina gamla tidningar man ser hur modet liksom svängt från år till år Ikeakatalogerna är roliga på det viset Min mor har sparat dem sen tidernas begynnelse nästan oh ibland tittar vi på dem lika kul var gång Bebisfönstret artar sig ju bra de med amt din rengöring av fågelbadet Ja jag gjorde rent mitt i går det är granit du vet ett runt tjockt Har hat dessa som blad och de bara spricker och fryser sönder så jag köpte ett runt tjockt och det har klarat vintrarna jättebra,Hoppas dina jobbardagar blir bra då och att bilen gör som du vill

    SvaraRadera