lördag 16 april 2011

¤¤¤¤EN OLYCKA,KOMMER SÄLLAN ENSAM¤¤¤¤

.......så sant,som det är sagt!!!

Jag sa till min Lilla Mamma.
Först krockade jag med ett Rådjur.
Sen tog Polisen mig,för fortkörning och sura tusenlappar,i böter......undrar vad som blir elände nummer 3?
För det brukar oftast hända 3 saker,på raken.


..........så här känner jag mig idag!!!!
Igår var jag och hämtade min lilla bil,inne på Trafikskade Center.
Justerad och omlackerad framskärm.
Ewan glad.
.........men inget varar för evigt.
I morse,när jag slutat jobbet och kom ut på parkeringen,har någon under natten,kört på och repat min bakskärm.!!!!! Inte varit ärlig och lämnat en lapp....bara smitit iväg!

Man blir bara så uppgiven och trött och Jävligt Förbannad(ursäkta ordvalet)!

2 kommentarer:

  1. Du som hade nyfixad bil och allting. Inte undra på att du blev arg men du......nu när tre (eller är det 4 Det var ju varmvattenberedaren också och döda grodan föresten. Nu måste det väl bli minst 3 goda saker som händer. Nummer ett är ju våren. Kram

    SvaraRadera
  2. Fy fan! Jävla smitare, nu är det dags att lyckan vänder.

    SvaraRadera