tisdag 26 april 2011

¤¤¤¤TISDAG MORGON¤¤¤¤¤

.......visst var det lite segt,efter helgerna.
Ewan,Sonen och 2 av hundarna,klättrade upp............men Turbo Thea,låg kvar i sängvärmen,en stund till.


Dagen idag,har också bjudit på Solsken och sommarväder.
Ewan fick leta fram en kjol och sandaler,när jag skulle ta mig till affären och proviantera.
Såg när jag susade fram på vägen,att Japanska Körsbärsträden och Magnoliorna,stod i full blom,i trädgårdarna.
Så otroligt vackert,tillsammans med den skira grönskan.
Ewan har minsann fått solbränna.
Svider riktigt i skinnet.

Hittade några gamla IKEA kataloger,medan jag for runt här idag.
Satte mig ner och fastnade i Nostalgin.
Vilka helt fantastiskt underbara färger.
Man blir så glad.
Är tvungen att lägga in några bilder.
Håll till godo!
IKEA katalogen är från 1976.














      VILKA HÄRLIGA "GLADFÄRGER"!!!!!!!!



Hittade också min älskade gamla Binge säng.
Den var mysig att sova i.
Lite som en ombonad låda.
Tror den var ifrån 79/80.
Ja,ja....nostalgi.....
Nu ska Ewan kolla TV!
Imorgon är en ny dag.
Då ska Ewan till Bilprovningen med bilen.
Håll tummarna!
Ciao!

1 kommentar:

  1. Så rätt du har. Glada färger var det. Nu är det mest bara vitt och svart tycker jag. Stålrör och glasskivor.
    Kan det bero på att vi nu lever i en hårdare värld på många sätt där människor ska vara tuffa och hårda och trampa på dom svaga och fattiga. Jag bara undrar.

    SvaraRadera