fredag 17 december 2010

***RAPPORT,IFRÅN "IGLOON" ***


........ha,ha,ha......hur "sexig" kan man vara?????
Männen faller som käglor......ha,ha,ha......
Ewan känner sig,som en gammal "pottsork" !!!
Inte blev det bättre,när jag skulle släppa ut hundarna imorse.
Fick inte upp ytterdörren.
Stor snödriva.
När jag lirkat upp dörren,sjönk humöret.
Ett par decimeter snö,hade kommit under natten.
På vissa ställen,hade stora drivor blåst upp.
Kaffe.
Klev sen i min "snödress".
Tungt,det var mycket tungt!
När jag skottat rent runt huset.
Drabbades jag av en "Vansinnes attack"!!!!
In i huset.
Ringde Sjömannen i Malmö.
Berättade att Ewan,fått mer än nog.
Ville han ha Ewan kvar,så var det nog bäst för honom,att ringa den där "Vännen" som hade en traktor,med snöplog.
Skicka honom till Lunnatorpet ikväll.
Ewan ska jobba och måste komma ut med bilen och hör sen!!!!!!!
HAR DET KOMMIT MYCKET SNÖ???? svarar Sjömannen.......
Äh....kyss mig,alltså........

Hur som helst,han lovade fixa hjälp!!!!!!!
Ska jag tro på detta????
Återstår att se!

Tvi,vad jag tjatar om snön,men det kan vi väl få.......eller hur Anita?

1 kommentar:

  1. Är det inte det ena helvetet så är det det andra det är ett som är säkert. Jag har skottat både igår och idag och jag tog mig inte iväg till jobbet idag pga snön. Som tur är får jag jobba när jag vill.
    Hoppas att det kommit en traktor till dig. Jag har som tur är ingen man som jag kan bli förbannad på Jag är bara förbannad ändå. Du ser i alla fall bättre ut i din skottarstass än vad jag gör i min. En liten tröst kanske?????

    SvaraRadera