onsdag 15 december 2010

¤¤¤Brr,brr,brr....¤¤¤

God Morgon!
Vet jag inte riktigt,om jag kan hålla med om.
Ytterligare en "segdag"
Får väl gå ut i garaget och hämta startkablarna....fniss.....

Väckte Sonen vid 6:30.
Hundarna ville inte gå ut och kissa.
Dom gömde sig under mitt täcke.
Så Ewan gled ner igen.
Somnade om.
Vaknade 9:30.....
Nu sitter jag här.
Skulle ha hämtat ved.
15 grader inomhus(antar att det är sommarvärme,för dig Anita).

Ja,ja....bara att spotta i nävarna.
Ta tag i dagen.
Försöka få lite värme i torpet.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. jäklar sumpade kommentaren jag skrivit mina fingrar spretar åt alla håll gör inte som jag vill. Faxar över en burk +22 grader till dig genast men har du el i torpet så köp dig ett löst element bara sätta i kontakten det kostar 399;. och har en fläkt som skickar ut värmen har 2 s ett vid fötterna vid datan för jag fryser om benen ofta. Ett på toan som stöttar den vanliga värmen, rekommenderas de drar inte så mycket extra ström se jag på räkningen har den vinterhalvåret bara . Tips så du slipper frysa .

    SvaraRadera
  2. Ja men jag kan faktiskt känna igen mig men hos mig är det katten Oskar som gömmer sig under täcket. Det känns tungt nu.

    SvaraRadera