onsdag 18 augusti 2010

VÄNTAR MED SPÄNNING

...............ja,snart är det Dax........vilken dag som helst,lär den dyka upp,i Ewans brevlåda.
Årets exemplar,av den mäktiga Bibeln,ifrån IKEA!
Ewan kan tyckas vara tokig,men jag gillar inredning.
Kanske inte är så duktig på att inreda,men jag gillar att kolla,hur andra gör,tycker o tänker.
Jag gillar mustiga,sprakande färger.......MEN.....tänker dom som läser detta och känner till Ewan........
Sant,för Ewan har hamnat i ett gammalt hus.......där dessa färger,inte riktigt passar in......synd....så synd......
Så därför kör jag med lite bondromantik och mestadels vitt.
Vitt,därför att huset är mörkt och släpper in dåligt med ljus.
Igår,planterade jag in,ett slitet,vitt bord,med järnunderede.Hamnade ute på min altan........tanken är,att nästa år,ska vita och rosa Pelargoner,pryda denna skapelse.Har bilden framför mig,i huvudet.
Blir säkert bra!
Jag tycker om Pelargoner.......men dom luktar så illa!
Drömmen,har alltid varit: Att vara lycklig ägare till,en vacker Glasveranda.....men,men.....få förunnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar