torsdag 26 augusti 2010

FÖRBANNAT FRUSTRERAD

.........blir jag,när jag sitter här ute i "bushen" och kommer ingenstans!!!!!
Bilen är trasig.
Pratade precis med Citroen verkstaden inne i Karlskrona.
Dom tyckte jag skulle ringa en bärgare och absolut inte,köra den in till verkstaden.
Onödigt,att kanske mer saker skulle gå sönder och onödiga kostnader.
Jag har faktiskt en försäkring,som täcker bärgningskostnader,men jag tror jag väntar med detta,tills Steven,dyker upp på tis el.ons. nästa vecka.
Ska försöka få igång Jakobs bil istället.
Behöver komma iväg och proviantera,inför lördagens Kräftkalas.
Jakob,Stevens son,gör nu sin sista sjöpraktik,på ett Tankfartyg och befinner sig just nu i New York.
Undrar bara,varför allt ska gå sönder,på en och samma gång????
Telefoner,datorer,Bredband och pricken över i:et,min bil!!!!!

3 kommentarer:

  1. Har du inte nån snäll son som kan hjälpa dig att bogsera den till verkstaden då?

    SvaraRadera
  2. Jo,jag har ju 3 söner.
    Simon har erbjudit mig hjälp,men jag ska försöka fixa det,med en bärgningsbil....får ta det nästa vecka.

    SvaraRadera
  3. Ja är det inte rent förbannat. Går en grej sönder så kan man ge sig sjutton på att minst 2 till pajar nästan samtidigt.

    SvaraRadera