fredag 27 augusti 2010

FUNDERAR PÅ

...........i händelse av att jag hade bott i Norrland.
Hur skulle detta gått,med knott och mygg?
Förmodligen uppäten,vid det här laget.
Börjar bli lite tröttsamt,att inte kunna vistas ute på tomten,utan att en hel arme,anfaller och suger Ewans blod.
Sitter uppkrupen i min säng och det kliar och svider precis överallt.
Har jag sen riktig otur,så får jag STORA fula bölder.
På sommarhalvåret,vill man ju gärna vistas ute,sköna sommarkvällar,men se det går inte!
För övrigt,har jag haft en trevlig Fredag.
Har varit en tur ner i Skånelandet,med min Mamma och Dotter.
Dotterdotter Isis,är iväg på Pappahelg.

Nu är det Fredagsmys som gäller.
Ska koppla av en stund framför TV:n,men först ska jag fixa en Björnbärskaka,som jag ska bjuda på imorgon.
Då vankas det,som jag förut nämnt KRÄFTOR och både Ewan och sonen Philip,har längtat efter detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar