lördag 21 augusti 2010

JAG HAR SAGT DET FÖRUT.......

..........och jag upprepar: "Foppa Tofflor" är det fulaste jag vet och över min döda kropp,att jag sticker mina tassar,i dessa hemskheter......MEN.......då visade det sig häromdagen,att min Svärdotter Zazzan,hittat något,som plötsligt fångade Svär mammin Ewans intresse......,den här modellen.
Skulle säkert fungera bra på jobbet,även att springa med till vardags hemma i Lunnatorpet.
Sagt och gjort,jag klippte till och beställde ett par röda och ett par marinblå.
Zazzan valde svarta.
Återstår att se,hur nöjda vi blir,när dom dyker upp i brevlådan?

2 kommentarer:

  1. Jag kom på en sak! Vi skulle köpt ett par i present till Foppa-motståndaren Elias ju. Bara för att jävlas lite! ;-)
    Nej, men skämt åsido. Kan faktiskt tänka mig att hans rygg skulle må bra av om han gick lite i såna emellanåt. Hans vanliga skor är ju allt annat än skonsamma för ryggen.

    SvaraRadera
  2. Sant Zazzan.....klart han borde ha ett par!!!!

    SvaraRadera