torsdag 8 december 2011

*****HÄRLIGA MORGON*****

........den bästa stunden,på dygnet.
Fast jag skulle ALDRIG klara av ett jobb,där jag måste kliva upp i ottan och bege mig till jobbet.......
Därav mitt val av jobb......NATTJOBB!
Visserligen jobbar jag sovande Jour,stiger upp vid 06:00,börjar jobba vid 06:30.
Det är inga problem,finns ju redan på jobbet när jag vaknar......hur bra som helst!!!

Nä,morgonstunden hemma är det goaste som finns!
Tända lite ljus.
Njuta kaffe o frukost.
Läsa tidningen.
Surfa runt på datorn............härligt!


Igår testade jag en annan grej.
Alla pratar om Pannacotta.
Ewan har aldrig smakat.
Efter att jag provbakat Macarons.
Kastade jag mig in i nästa projekt.
Nu eller aldrig:Pannacotta!

Jomen,det gick bra och på bilden,ser ni resultatet!
Gott,men ingen hisnande upplevelse!

I natt är det jobb som gäller.
Ska försöka dämpa mig en aning och ta det lite lugnt idag.
Dom STORA projekten,fixade jag som sagt igår.

1 kommentar:

  1. Åh ser ju urgott ut,,,och hög mysfaktor på din bild. Ja det är ju så att vissa är skapta för att nattjobba och vissa dagjobba Har provat båda delarna men tycker nog att dagjobb passar mig bättre hmm ..om man bortser från mornarna förstås,,fnissar men dem får man ju på köpet så det är bara att gilla läget.

    SvaraRadera