tisdag 20 december 2011

*******ÄNTLIGEN*******

............tog det fyr i spisen.
Ibland kan det vara riktigt kinkigt,att få fyr.......
Jag har ju förstås min värmepump,men ibland stödeldar jag ändå.

I dag,har Ewan varit på språng,hela dagen.
Ner till västra Blekinge,för att hjälpa min lilla Mamma,att proviantera inför Julen.
Fixat mediciner till min Pappa.
Fikat och pratat bort en stund.

Tittat inom Bästaste Vännen Gunilla och lämnat,en liten Julklapp till henne.

Stannat till i Karlshamn och levererat ytterligare Julklappar +en rökt ål.

Sjömannen for till Abbekås i Skåne,i dag på morgonen.
Jobb - ska köra upp en Bogserbåt,till Malmö.

Sonen Philip och jag,har precis avnjutit en god middag - lövbiff.
Nu ska Ewan pusta ut i soffan.
Kolla TV.
Äta Ris a la Malta och bara ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej Ewan oj en sådan dag raketfart har du haft som hunnit med allt det Duktig är du tycker jag. Men du det där ris ala maltat i glaset den till höger står det Filifjonkans på va?? Knycker den och landar i din soffa.....

    SvaraRadera