fredag 2 december 2011

****EWAN HAR VIFTAT RUNT......******

I onsdags var det Julbord,med arbetskamrater och Chef,nere i Karlshamn.
Trevligt och mycket gott!

I går,for jag med Mannen och hans kompis Göran,till Kalmar.
Herrarna skulle besöka Claes Ohlsson,Juhla och lite andra,för mig ointressanta ställen.
Ewan dumpade dom vid IKEÁS entre.
Passade bra.
Alltid kul att strosa runt på IKEA,kolla på lite folk.......handla lite onödiga grejjer.......

Herrarna mötte upp i IKEA restaurangen.
Där blev det ett nytt Julbord.
Faktiskt hyfsat gott!
Billigt 99:- om man hade IKEA Family kort och det har man ju......fniss.......

I dag har det ösregnat mest hela dagen.
Blev ändå en tur in till staden.
Hittade några julklappar.
Hittade också ett armband,som jag köpte för Födelsedagspengar,som jag hade kvar.

Det börjar bli kväll,i Lunnatorpet.
Fredag och dags för IDOL.
Lagom underhållning.
Mannen hatar IDOL.......så jag lär väl få ha soffan för mig själv.......

1 kommentar:

  1. Hej Ewan. Nämen så kul har du strosat runt o på Ikea i lugn och ro, Så passligt att herrarna i hagen skulle till Andra ställen så det gick att göra så bra delning. Julbordet på Ikea duger bra att stoppa i sig efter ett vandrande man blir lite hungrig bra pris är det om man jämför faktiskt.Köpte onödiga saker.... kan jag aldrig tänka mig väl,,,allt man köper är väldigt nödvändigt ja säg rent livsviktigt ju det förstår ju varenda kvinna,,,(värre med karlarna) skratt,,,ha en trevlig adventskväll du med. (Hänger upp kransar i taket pust)

    SvaraRadera