måndag 5 december 2011

****EWAN KLARADE SIG*****

..........ingen snö,men det hade visst snöat,lite här och var,runt omkring mig,i Blekinge.
Jomen,Filifjonkan......nog har Ewan muskler,inför kommande snöröjning.
Krattade ju löv i höstas,så ögonen nästan blödde......fniss.......4000kvm tomt,sätter sina spår!


Hörde att det har varit halt på vägarna i Blekinge,i natt.
Bäst att ta det försiktigt.
Om en stund ska Ewan fara ner till Västra Blekinge och dom 8 milen,hem till Mamma o Pappa.
Som ni kanske förstått,genom mina inlägg,är jag där varje vecka.
Hjälper till med handling och andra små ärenden.
Så nu dax för duschen.
Sen drar jag........

1 kommentar:

  1. Hej Ewan Jaha då kan jag tro du har muskler.Efter så mycket krattande. Snäll du är som hjälper dina föräldrar ja man kommer till den punkten förr eller senare har samma hos mig men bara mamma kvar i livet.Vi handlar tillsammans med och lite annat ja du vet,,,Du får köra försiktigt det är verkligen halt lönnhalt höll på gå ikull på väg till brevlådan i går, Har tagit fram mina gåstavar som jag använder på n vintern till postlådan. Har brutit mig så många gånger så det räcker nu. Ha det så bra där du är.

    SvaraRadera