måndag 21 november 2011

*****MIN TANKE....*****

.............var att idag fara in till stan.
Handla ståltråd och röda sidenband,till min Ljuskrona,som ska kläs.
(Har inte riktigt bestämt vad jag ska klä den med,lingonris,gran,enris.......)
Flanera en stund,titta in i affärer,kanske hitta någon bra Julklapp.......
........men så blev det INTE.
Sonen Philip ringde mig och sa att idag var det utvecklings samtal,med hans Mentor.......
..........varför visste inte Ewan om detta??????
Jo,Käre Sonen hade glömt,att visa Mamma lappen.......
På med lite kläder och in till Knut Hahn Skolan(gymnasieskolan i Ronneby).

Efteråt tog jag en sväng inom MAXI och där hittade jag både ståltråd och sidenband.

Hittade även Lussekatter,som gled ner i Ewans kasse.



                                                   Så gjorde också en flaska Kiviks Hallonglögg.

                                             Jag gillar Glögg.
                                             Gillar att testa olika sorter och den här sorten,har jag inte smakat  förut.
                                              Den testar jag framför TV:n ikväll och avnjuter samtidigt en Lussebulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar