torsdag 17 november 2011

*****INGEN BRA DAG*******

Ewan trött.
Ögonen kliar och svider(gör dom alltid,när jag är trött).
Dom ringde från jobbet för en stund sedan.
Jag som i vanliga fall,jobbar sovande jour.
Får jobba vaken natt i natt.
Brandlarmet är ur funktion.
Ewan,får agera brandvakt.
Hade behövt sova en stund,innan jag ger mig av till jobbet,men klockan är för mycket nu,så det funkar inte.


........men,men det går säkert bra.
Får sova en stund på förmiddagen i morgon........
................om det går,för Sjömannens Son Viktor,är på besök ifrån Norge.
Vilket betyder liv och rörelse,i Torpet.

Nu ska Ewan tända lite ljus och mysa en stund i soffan.
Resten av gänget for in till stan,för att äta middag hos Svärmodern.
Ewan står gärna över,den bjudningen.


1 kommentar:

  1. Hej Ewan. Men har du kli i ögonen vid trötthet..ögondroppar rent aqva kan vara rätt skönt då jag kör det när det är så där kliande och rinnande hjälper på mina ögon alla fall.
    ..Så du fick vaket jourjobb i natt då så det kan gå. Ja brandlarm är viktiga doningar har i dag bytt batteri på 2 av mina takbrandlarm ett år håller det ungefär så får man köpa nya batterier det värsta är att alla liksom slutar samtidigt...7 batterier blir många kronor de är ganska dyra faktiskt tycker jag
    Ja hoppas du fått en skön vilarstund i din soffa med mysljus jamen så bra du slapp laga middag med åt de hungriga gänget...hihi.. ha en bra natt

    SvaraRadera