torsdag 4 februari 2010

*******TROTS*******

.............att termometern pekar på nollan,blå himmel och en STOR strålande sol,i det Blekingska Vinterlandskapet.......så hade Ewan inte minsta lust,att ge sej ut och njuta,av vädret.
Kände att jag var duktigt lat,när jag kom hem ifrån jobbet i morse.
Inte ens hundarna,har fått sej en promenad idag,dom har fått rastat sej själv på gården.
Däremot har jag dammsugit,torkat golv,sorterat och plockat undan inomhus.
Känner faktiskt,mej ganska nöjd,med vad jag gjort....en härligt kravlös dag och INGEN snöskottning!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tillbringade 3 timmar med snöskottning igår kväll igen efter jobbet. Jag har ingen kraft kvar snart. Allt känns jobbigt inte bara snön och veden utan allt. Skulle helst bara sova.
    Jättefina sommarbilder ååååå badstrand, sol och värme. Sommar. I sommar är jag fri och jag kommer att tillbringa nästan all min tid ute och på stranden och i trädgården. Det ska bli underbart. Saknat din blogg och är glad att du börjat igen.

    SvaraRadera