måndag 8 februari 2010

*****SOVMORGON????*******


................va,faen är "sovmorgon".Vaknade som vanligt,strax efter 06:00........6:30,var kaffesuget obarmhärtigt.Bara att sätta fötterna på det iskalla golvet,leta upp raggsockorna,som hundarna burit iväg med.......nedervåningen,var inte att leka med,jag säger bara.......hu och brr.......
Enda positiva var,att jag kände mej betydligt piggare,än igår och så hade jag fått mersmak,av mitt filmtittande igårkväll.Så lite senare i eftermiddag,blir det "mysfilten" och lite mera film.
Nöjd är jag också.
Jag har nämnligen ropat en schysst kappa,på TRADERA,för det överkomliga priset,av 1 krona!!!!
Det är sant!
Kappan var aldrig använd.
Ewan är en "TRADERANÖRD"!
Handlar det mesta jag behöver i klädväg där.Fina fräscha kläder,för nästan noll och ingenting.
Det tar kanske lite tid att kolla runt,men det är det värt.
Alla mina skor,är inhandlade på TRADERA.
Letar just nu efter ett par röda kängor.
Gillar skor som syns och gärna då Röda.
Skulle verkligen behöva ett par kängor.
Hörde att det var mera snö,på väg,framemot onsdag.......puh.........usch och fy!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar