lördag 20 februari 2010

*****PUST O STÅNK******

........om avgrunder,kan öppna sej,så måtte jag ha avgrunden som himmel,över Lunnatorpet.
Jag var förberedd och visste vad som väntade.......ändå kändes det som ett STORT jävla(sorry)skämt,när jag med sömndrucken blick,kollade ut genom fönstret i morse..........
Blötsnö,som vräkte ned.
Irritationen bara växer,har försökt bita ihop.........men nu får det faen mej,vara nog!!!!!!
Mannen har i allafall återvänt ifrån Tranås.
Bogserbåten,föll honom i smaken.
Nu går han som en "trånsjuk" katta och vet varken ut eller in.
Stora beslut som ska fattas......så jag förstår att han våndas.
Så var det Lördag igen.
Ewan hade helst velat ta det lugnt och njuta,efter en veckas arbete.
Får se hur stora dom möjligheterna blir?
Aningen stimmigt i huset.
Steves dotter har varit på besök i en vecka.
Den damen,både syns och hörs......drar fram med buller och bång,TV:n på,
långt fram på småtimmarna,lagar mat mitt i nätterna..............Ewan går omkring och försöker låta bli,att explodera ....anar ljuset i tunneln och hoppas att hon bestämmer sej för en tågresa,hem till sitt,under morgondagen!
ELAKA EWAN!!!!! FY MEJ!!!!!!
Ska i allafall försöka kolla på Melodifestivalen ikväll och hoppas på att den är bättre än förra lördagen...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar