lördag 6 februari 2010

^^^^ALLEVO^^^^


...........är Ewans undermedel,som hjälpt mej på traven,i kampen och jakten,på ett lite lättare och gladare liv.Såg din kommentar Skatan och detta kan kanske vara ett litet tips.
Allevo hittar man i vanliga livsmedelsaffärer.
Jag valde att göra så här:
Första veckan,levde jag helt på Allevo pulvret.....hur man går till väga,står på förpackningen.
Andra veckan,åt jag Salladstallrik mitt på dagen och fortsatte med pulvret övriga måltider.
Tredje veckan,åt jag med förstånd,men använde fortfarande pulvret,när man kände sej sugen.
Hela tiden har jag ätit frukost,kaffe och två knäckebrödsmackor.
Det bästa av allt,när man blir fikasugen,kaffe och en Allevobar,som är en måltidsersättning,innehållande 200 kalorier och påminner väldigt mycket om en chockladkaka.
Man bör dricka rikligt med vatten och att röra på sej,är ett plus i kanten.
Nu är det väl inget som säger,att detta skulle funka på alla människor,individuellt,kan jag tänka,men det passar mej och funkar,plus att jag mår bra och livet blir lite lättare och gladare.
Tja.....så har det blivit Lördag,en jobbnatt kvar............tyst i Lunnatorpet......Steve bryter is i Malmö,pojkarna är hos sina tjejer.
Bara Ewan och jyckarna hemma.
Får bli en "latdag"........soffa,filt och en ny deckare.....inte helt fel!

1 kommentar:

  1. Skogsnuvan: Jag har min alldeles egen bantningsmotod jag. Långt till affären, insnöad, snöskottning och bara spisbröd hemma. Bra va

    SvaraRadera