söndag 14 februari 2010

''''''''''LIVET RINNER UT'''''''''''''


..........ångesten,har jagat mej,tankarna cirkulerar,ett par sömnlösa nätter,olustkänsla.
Insikten och påminnelsen,än en gång: Att LIVET,är en mycket skör tråd och ingen självklarhet.
Mitt upp i allt som du skulle hinna med,allt som du skulle förändra,allt som du skulle unna dej.......fixa huset,resa.........PLÖTSLIGT,tog allt slut......du har fått en kort tid kvar att leva......
Allt hände på några få veckor och nu finns du i en sjukhusbädd,långt borta ifrån dina nära,men ändå fortfarande kvar.
Idag,Alla Hjärtans Dag,för ett år sedan,gifte du dej............kvar finns du Krister,som ännu inte har hunnit ta till dej och förstå,vad som händer.
Krister är min första Man och Pappan till mina 3 första barn.
Ann-Christine träffade han för 10 år sedan och för ett år sedan,bestämde dom sej för giftemål.
Krister är inte bara pappa till mina 3 vuxna barn,utan också en mycket god kamrat och Vän.
Ni finns i mina tankar!
Ewan

1 kommentar: