söndag 7 februari 2010

*******KASS********


..........ja,så känner sej Ewan idag.
Började redan på jobbet i morse,frös och kallsvettades,om varannat.Inte blev det bättre,när jag kom hem till ett utkylt hus.....brr.......
Kröp ner i sängen,med min deckare.......somnade och sov halva dagen,vaknade 17:15 och kände mej lite bättre.....något måste ha varit lurt........
Lite mat i magen,täcket ner i soffan,fram med filmen som jag köpte redan i höstas.
"Tillbaka till Eden"......här skulle upplevas lite 80-tal igen.
Har nu tittat färdigt på första CD:n,2 kvar..........

1 kommentar:

  1. Det är ju lite kul med dig och mig. Jag satt hela lördagen i förra veckan och tittade på vadå. Jo Tillbaka till Eden. Det var kallt och över 30 grader och jag kände mig kass. Filmen var lika bra som jag minns den. Austrlienska filmer var på modet det. Törnfåglar, floden var mitt liv. Onedinlinjen.Bra var dom allihop. Fram för flera australienska serier.

    SvaraRadera