onsdag 10 februari 2010

******DAX IGEN*******

...........snö och snöskottning,men vädrets nycker,gör mej inte förvånad längre,tycker nästan det är lite märkligt,när det INTE snöar."Sjömannen" hade utlovat,att han skulle dyka upp idag,men se så blev det inte.Han hade fått order om att ta sej till Landskrona,för att bryta is.......hm......jag är inte förvånad över detta heller,för hans jobb,är verkligen nyckfullt!
Han dyker väl upp under morgondagen istället.
Ewans badrum börjar ta form.
Golvet lagt och väggmattan på plats.
I helgen var det tänkt,att vi skulle fixa toalett,handfat och ett badkar.
Sen ringa rörmokaren+ elektriker.
OTROLIGT!
Har jag riktig tur,så kanske jag har ett badrum,innan Påsk!!!!!!

1 kommentar:

  1. Samma här. Det snöar igen så ikväll vet man vad man ska göra. Vi är bra less vi snöskottarkvinnor nu va....
    Skönt att det går lite framåt med ditt badrum. Ska du till och med ha badkar så du kan ligga och mjuka upp de trötta skottarmusklerna. Jag har badkar som tur är (en kärleksgåva av en av mina fd män) och det är härligt när man är kall och sliten

    SvaraRadera