lördag 6 augusti 2011

******TJINGELING,EWAN ÄR GLAD*******

..........glad för att hon har fyndat.
Äntligen hittade jag kökssoffan,jag ville ha.
En annons på Blocket.
Ska hämta den nästa vecka.
400:-,tyckte jag var ett bra pris.
Dom som säljer den,ska flytta från sitt hus,till en lägenhet och där fanns ingen plats.

                                                Bilden på Blocket.

Nu är då den STORA frågan?
Ska jag "styla om den" ?
Måla den vit?
Kuddar bort och klä om sitt dynan.
Tja,nu har Ewan lite att fundera över,men det blir säkert bra,bara jag får hem den.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vi har en snarlik som är träbrun ... men det beror ju lite på hur träet ser ut om man skall måla eller inte, tycker jag. Fin är den i alla fall.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den är fin som den är men det kan bero på att jag tycker att folk målar allting vitt så det går till överdrift nu för tiden

    SvaraRadera