onsdag 10 augusti 2011

*****DOM FINNS ÖVERALLT*****

........gäller bara att koppla på "Svampögonen",när man kommer upp i Skogen.
Har nog aldrig sett så mycket svamp,som i år.
Tidiga var dom också.

 Gäller att ta till vara,Skogens Guld.
Det är med fasa,jag klampar runt i backen.
Där är som jag tidigare nämnt,gott om Orm.....tvi.....
Kanon mycket Fästingar.
Älgar,för det är älgskit,på var och varannan meter.
Vildsvin,man ser var dom dragit fram.
Allt detta får Ewan utstå,för Svamparnas skull.
Fast jag antar,att både Orm,Älg och Vildsvin,sticker när Ewan närmar sig........kan ju alltid hoppas......

I morse,när jag klev upp,var det Höst känsla ute.......luktade Höst.
Hög och klar luft och lagom temperatur.
Vi har haft mycket oväder här,dom senaste dagarna.
Hällregn,Åska och nästan Stormvindar.
Idag blåser det friska vindar och Ewan har passat på att tvätta lakan.



Igår var jag en sväng,ner till Västra Blekinge och hälsade på mina Föräldrar.
Idag är det dax för Jobbnätter igen,men bara 2 denna gången.
Mannen kommer hem ifrån Norge i natt,men hinner inte träffa honom,innan jag far(som vanligt)..........
Tja......livet är en underlig historia......
Han är borta så mycket,så jag nästan blir lite irriterad,när han väl dyker upp........fy,Ewan!!!!!
Det är ju faktiskt så,att man skapar sin egen tillvaro och Lilla Värld och det är ju faktiskt så,att på årets 365 dagar,så träffas vi kanske ca 4 månader sammanlagt.......som man bäddar får man ligga sägs det,men här är det inte jag som stått för bäddningen.
För mig betyder Livet så mycket mer,än att tjäna så mycket pengar som möjligt.
Vi människor är olika och tur är väl det!


Gunilla,Min Bästaste Vän!
Jag saknar Dig!
Ser fram emot,att få träffa Dig och Barbro,över en middag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar