måndag 15 augusti 2011

*****IDAG FÖR 25 ÅR SEDAN*******

.........föddes 3:an (Elias),mitt under ett hejdundrande Åskväder.
Jag hade gått 17 dagar över tiden och hade slutat tro på,att jag var gravid över huvud taget.
Fick en tid för igångsättning.
Inne på Förlossningen i Karlskrona,möttes jag av,en på den tiden omtalad Gynekolog.
En argsint,rödhårig,dansk läkare,som tyckte jag kunde åka hem igen.
Ewan vägrade och tur var väl det.
När gossebarnet kom ut,vägde han över 4,5 kg.
Gynekologen ifråga,är nu för längesedan pensionerad.
Vi träffas ofta i affären,där han varje dag vid 14 tiden,inhandlar EXPRESSEN.
En snäll och vänlig Man,som alltid hälsar glatt.
Han känner inte igen mig,men jag glömmer aldrig honom.....fniss......
Till saken hör,att nuförtiden,bor vi nästan grannar.

Hur som helst.
STORT GRATTIS till 3:an!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar