onsdag 3 mars 2010

****WOOOOW.....KAN DET VARA VÅREN******

........måste helt enkelt vara ett säkert vårtecken.
Jag såg en skata idag,som samlade pinnar........antar att den biologiska "skatklockan" hade börjat ticka,så skatan kände,att nu var det dax,att se sej om efter en lägenhet,i något schysst träd.
Sol och blå himmel,har vi haft över Lunnatorpet,hela dagen......härligt!!!!
Det liksom spritter i kroppen.....man blir bara så glad.
Glad är jag också,för nu har jag gått ner 9 kilo,5 kilo kvar till mitt uppsatta mål.
Går det vägen,så kanske jag klarar ytterligare några kilon neråt.......för det finns mera hull att ta på.......
Ewan har en vilja,som heter duga.
Har jag väl satt mej före något,så brukar jag fixa det.......så vi får väl se vad som händer.
Positivt är att värken i mina leder,är puts väck och jag tar mej lätt ner och upp,i trappen här hemma.
"Sjömannen" tycker jag är tråkig........inga goda kakor,inga pizzor.........

1 kommentar:

  1. Snyggt jobbat. Inte lätt att gå ner under vintern. Jag går ner under sommaren och troligen ännu mer när jag slutar jobba och slipper sitta stilla hela dagen. Visst känns allt lättare när solen skiner. Äntligen.

    SvaraRadera