torsdag 23 februari 2012

*****TYST RUNT EWAN******

...........jag finns,men har det rörigt runt mig, just nu.
Jag jobbar och ligger i..........vet knappt var jag är,när jag vaknar på morgonen.

Svärmodern är sjuk.
Ligger på sjukhus.
Gissa vem som har fått ta tag i den biten????
Ewan som vanligt.
Lilla Dumsnälla Ewan.

Nog om detta.
Skriver mer,om detta ämne,när jag samlat mig och rott skeppet i land.

I dag går mina tankar till Dig Richard.
9 år sedan,du gick bort.
Trots att vi hade ett stormigt förhållande,så var du nog,min STORA Kärlek.

Allt gick så fort.
Var över på en timme.
Du hann i allafall ringa mig.

Jag känner ofta din närvaro.
Du finns med mig.

Jag ser dig varje dag i Philip,som är en kopia av dig.


Den 27 juli,är jag inbjuden till en "Änglakväll".
Har bekanta som var på en sådan kväll,för några veckor sedan.
Ett Medium,som förmedlar kontakter från andra sidan.
Hon hade aldrig träffat deltagarna,ändå förmedlade hon budskap,som visade sig stämma.
Ewan är väldigt nyfiken och kanske finns Richard där och vill förmedla något till mig......vem vet?

5 kommentarer:

  1. Just nu läser jag en bok som heter" Säg NEJ med gott samvete.
    Den borde du läsa för känns som om du också har lite att lära där.

    SvaraRadera
  2. Minns oxå allt i detalj den dagen, och de följande veckorna...du var ju oxå Richards stora kärlek, är tacksam att jag fick vara med dig o Philip i denna svåra sorg...Varma Kramar till dig o Philip

    SvaraRadera
  3. Hej Ewan Ojoj jaha du jag ser att du har mycket ikring dig. En god människa är du också har jag förstått och ser det med på det du skriver. Jag unnar dig verlkligen en kontakt om det går på den kväll du talar om, så hoppas jag du kan få en liten stunds vila för dig själv det behöver man men det vet du ju. Ha det gott och må solen lysa på dig.

    SvaraRadera
  4. Måndagsgodmorgon på dig. Inne och talar om att jag hoppas du ror på och har flytvästen på dig....skickar bamsekramar till dig och tänker på dig.
    Kom igen sen när du har tid och ork och allt sådant du vet.:))

    SvaraRadera
  5. Hej igen Ewan.
    Bara in och kollar om du har det så bra det går jag hoppas så.
    Kanske lyser solen idag hos dig och på ditt torp med det vill jag tro .

    SvaraRadera