torsdag 16 februari 2012

*****EWAN GLAD******

I dag,hittade jag 4 Äppletstolar på Blocket,som blev mina.
Ska bara måla till dom,ett slag till.
Plus att dom ska få ett grårandigt tyg,på sitsarna.

                                     Fattas bara matsalsbordet.
                      Dyker säkert upp,på blocket hittar man det mesta.

                           Under möblemanget,vill jag gärna ha denna matta från IKEA.

   Så nu min Käre Sjöman,kan du börja tapetsera och göra iordning,rummet där möblerna ska stå!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som orkar göra fint. Jag är så förfärligt lat så jag kommer mig inte för fast en uppsnyggning skulle behövas men nu ska jag ut i solen och försöka få in lite livsenergi i min trötta kropp

    SvaraRadera
  2. Åh hej Ewan,,,sån tur du hade där,,,jag är med älskare av dessa möblemang har linneskåpet efter min mormor och hade stolarna och bordet och buffen med men bytte till mindre hus för många år sedan så jag blev tvungen ge dem till min syster hade inte så stor plats i det matrummet. Nu är man lite ledsen för det Sen din rölakansmatta är underbar har en jag med men i blå ton med större mönster på sidorna men den du visar gillar jag skarpt..(lyckos dig):) det grårandiga blir vackert med på sitsarna stolarna är så stilrena du vet man tycker de ser liksom lite "malliga ut" med sina raka ryggar ungefär "se på mig då"....Kramis

    SvaraRadera