torsdag 26 januari 2012

******BESTÄLLD*******

TACK,för tipset Anita!
"Serila Gentlemän,sökes!" är nu hem klickad,från ad.libris + lite annat,smått och gott.

                                            Ser fram emot,bokpaket,i brevlådan.

Filifjonkan,igår klickade jag hem "Felicia försvann" ifrån Bokus.
Gunilla,du undrade vad jag läste?
Ett tag var det bara Deckare,som gällde,men Ewan har tagit en liten paus,i "deckerierna" och läser lite allt möjligt.

Just nu läser jag en charmig bok,med titel "Ensamma Hjärtan och hemlösa Hundar,av Lucy Dillon.

Så kommer här en liten rapport,ifrån "sjukstugan".
Känner mig lite bättre,men tar det lugnt och hoppar över denna jobbnatten också.
Har faktiskt varit ute i solskenet och tagit min sedvanliga långpromenad och det kändes skönt.
Blir liksom en liten drog,dom där långpromenaderna.
Har man väl börjat,så MÅSTE man ut varje dag och det är ju bara bra.
Samma med böckerna.
Har man börjat,med "bokslukeri",så kan man INTE sluta!

1 kommentar:

  1. Blev oxå sugen på att läsa, har precis varit inne på adlibris och beställt den som Anita rekommenderade dig...så har jag även beställt Nattönskningen av Anne B Ragde..hon som skrev Berlinerpopplarna..denna boken tipsade
    Lotta Brome´nyligen om i radion,så jag blev nyfiken.
    Visst är det härligt med promenader, idag kände det lite som mars månad solen sken o fåglarna kvittrade...skönt att du är bättre..KRAM

    SvaraRadera