tisdag 31 januari 2012

******ATTACK......*******

...........inte från yttre rymden.
Utan ett gäng obehagliga,retsamma "Förkylningsbaciller",som tog tillfället i akt och attackerade Ewans kropp,när hon ändå var sjuk och hade lite problem,med sina njurar.
Bugar o Tackar för det överfallet,men Ewan ger sig inte i första taget,utan ger till baka,i form av C-vitaminer,frisk luft och långpromenader.


Skam den som ger sig!
Många runt omkring mig,som drabbats av influensan och den vill jag verkligen INTE ha!

Jag är tillbaka på jobbet.
Har jobbat natten som gick och ska strax ge mig iväg,andra natten.
Ledig Torsdag.
Jobbar fre-lör-söndag.
Att jobba helg är bra,lugnt och skönt,ingen av dom boende som ska iväg på jobb,ingen stress i morgonarbetet.
Innan jag lämnar Lunnatorpet,ska jag bära in lite ved,stödeldar,trots värmepumpen.
Natten som gick var 10 minus kall och blir nog samma inatt.
Skönt,för vägarna är torra och bra,när det är kallt ute.
Trevlig kväll!
Ewan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar