torsdag 13 oktober 2011

*****UNDERBARA VACKRA HÖST******

Jag trivs bäst,när Hösten är här.
Underbara,vackra,sprakande färger.
Hög klar luft.
Härliga Höstdagar,när solens strålar,spelar i ett färgsprakande lövverk.
Inomhus,kan man kura.
Tända ljus och njuta........
Jag är ett Höstbarn och kanske är det just därför,jag känner samhörighet,med Hösten.



Hm........jag tror jag är förälskad.......
I min nya Värmepump!
Vaknade i morse och trodde knappt att det var sant.......värme,värme,värme.......
Så behagligt och underbart skönt.........
.......jomen,man kunde knata omkring barfota,endast iförd ett nattlinne!
Helt förbaskat otroligt!
Vilken Guda Gåva!!!!!!

1 kommentar:

  1. Visst är det helt underbart att komma ner från sovrummet på morgonen och det är varmt?
    Du och jag har inte stora fordringar på livet som kan bli så lyckliga för att slippa frysa. Livet är så mycket enklare då.

    SvaraRadera