söndag 30 oktober 2011

******DAGARNA RUSAR IVÄG*******

Oktober månad är strax till ända.
Många födelsedagar har det blivit.






..........och idag är det dax att fira min lilla Mamma,som avslutar Oktober månad,med sin födelsedag.
Hon ville bjuda på middag.
Ewan fick önska vad hon ville.
Inget svårt val......Mammas Kalops,finns inget godare.
Fast det borde ju vara jag,som bjöd min Mamma på middag,men hon insisterade och jag var inte svår att övertala.
Jag har jobbat 2 nätter och är lite lagom "seg i kolan".

Själv fyllde jag år igår.
Dotter och Dotterdotter,kikade inom en sväng.



Hur som helst.........Ewan har börjat få "Julkänningar".......
Var ju uppe på IKEA,för någon vecka sedan.
Jag gillar inte plastgranar.......men den här lilla sötingen,kunde jag inte motstå.........
Trodde faktiskt att det var en riktig liten gran,riktigt naturtrogen.
Den fick följa med Ewan hem + lite fina dekorationer.
Nu står granen på en stol och bara väntar på att bli dekorerad......


.......antar att jag måste hejda mig..........

Tjusiga färger i Kohagen.
Dock inte så roligt på Ewans tomt.
Tusan vad jag krattar löv.
Lite meningslöst.
Som att ösa vatten ur ett hav!
Enda positiva.....man får röra på kroppen,som nu blivit ett år äldre.....fniss......

Avslutningsvis.
En rolig bild,på min goaste arbetskamrat Ida.
Eller kanske är det en "alien" ?

Söt är hon i allafall och bilden var lite kul!

1 kommentar:

  1. Grattis lite i efterskott.
    Det var en söt liten gran du hittat men som sagt du kan väl inte klä den ännu. Lite tidigt kan jag tycka

    SvaraRadera